از برداشت تا بسته بندی هویج

گروه صنعتی ولیعصر وابسته به شرکت گلمهر صنعت ولیعصر اولین تولیدکننده دستگاه برداشت هویج دو ردیفه در ایران افتخار این را دارد تا از برداشت تا بسته بندی هویج در خدمت شما باشد.

از برداشت تا بسته بندی هویج

تولید اولین دستگاه برداشت هویج دو ردیفه در ایران سازگار با تمام زمینها و کشتهای مختلف ایران و جهان .

این دستگاه به صورت کششی می باشد و نیاز به یک کشنده با حداقل قدرت ۱۱۰ اسب بخار دارد. و قادر است ۲٫۵ تا ۳٫۵ هکتار را ( بسته به نوع کشت، طول زمین، نوع خاک و …) در روز برداشت نماید. هم می توان هویج های برداشت شده را در کیسه قرار داد و هم بصورت فله ای در کامیون یا تریلر بارگیری نمود. سپس جهت شستشو انتقال داد. این روش برداشت ( برداشت با دستگاه برداشت هویج) بسیار به صرفه تر از حالت سنتی می باشد. هم به لحاظ هزینه های برداشت و هم به لحاظ زمان برداشت.

این شرکت با کادری مجرب پا به عرصه طراحی و ساخت دستگاه های مدرن شستشو و سورتینگ هویج نمود و به یاری خداوند در این عرصه نیز توانایی خود را به رخ کشید و خط کامل شستشو و سورتینگ هیدرولیک را طراحی،تولید و راه اندازی نمود .

پس از برداشت چه در کیسه و چه بصورت فله ای محصول برداشت شده به کارگاه منتقل و در مرحله اول در حوضچه دوار سپس به دستگاه شستشو منتقل می شود . بعد از آن وارد دستگاه شستشو شده و سپس به بخش سورتینگ منتقل می گردد . سورتینگ قابل رگلاژ بوده و اندازه مورد نظر را تنظیم نموده و در سایزبندی های دلخواه هویج را بسته بندی می نمائید.

از برداشت تا بسته بندی هویج

اندازه و شکل هویج های قرار گرفته در بسته بندی هویج یکی از فاکتورهای مهم جهت صادرات می باشد که با سورت کردن هویج و سایزبندی و یکسان نمودن هویج های واقع در یک بسته هم به لحاظ دیداری و هم کیفیت می تواند مشتری را جذب و نظر مشتریان را به خود جلب نماید.

افتخار ما خدمت به بخش صنعت و کشاورزی است و کیفیت حرف اول را می زند. کلیه دستگاه های شستشو و سورتینگ و … در ظرفیتها و اندازه های مختلف و طبق سفارش شما تولید می گردد .

(از برداشت تا بسته بندی هویج)

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است